HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

Az élet egy utazás. Hol könnyebb, hol nehezebb. Hol békés, megnyugtató tájon vezet az utunk, hol háborgatott, pusztulástól terhes tájon. Az elsőn szívesen járok, a másodikon hamar túl lennék. Igyekszem ezt az alapvető érzést leküzdeni, és megélni mindkét helyet. A teljes valójában. Megismerve minden tanítását, minden ajándékát. Így nehéz szívvel, de igyekszem elhagyni azt a helyet, ahol jó, ha már mindent megtanultam ott, akkor is, ha tudatom minden idegszála azt akarja, hogy maradjak, és maradok ott, ahol nem jó, addig, míg meg nem tanulok mindent, amit ott kell megtanulnom. Jelenleg ezt tartom a legnehezebb feladatnak. Megélni minden pillanatot. És mindent csak addig, amíg az a pillanat tart.

Az útkeresés nálam a tapasztaláson alapul. Ha nem tudom, hogy melyik a jó irány, ha nem látom a jeleket, akkor kipróbálom az összes lehetőséget, amit látok, és az érzéseimre hagyatkozok. Van, hogy hamar megmutatkozik a helyes irány, van, hogy tovább kell mennem egy másik úton, hogy észrevegyem a jót. Összességében azonban mind egy helyre vezet. Mindegyiken megtanulhatod a leckét. Hol könnyebben, hol nehezebben. Az elmúlt időszakom erről szólt. Letértem az egyenes útról, és próbálgattam, hogy melyik a helyes irány. Sokat tapasztaltam, sokat tanultam. Hol jobban tetszett, hol kevésbé, a módszer. Hogy megtanultam-e a leckét, megtaláltam-e az utat, az a jövő zenéje. Még nem tudom. Csak azt tudom, hogy megyek tovább. Bármi történjen is.

Ez alatt az idő alatt megértem arra, hogy elmeséljem eddigi életem egyik legmeghatározóbb élményét. Megértem arra, hogy elmeséljem a Magyar Zarándokúton történt tapasztalásaimat. 16 napig voltam egyedül úton. 16 napon keresztül tanultam különböző tanítóktól. Tanítóim hol látható, hol a láthatatlan világ szereplői voltak. Mindenki saját hite szerint olvassa történetemet, és azt vigye haza belőle, amit a magáénak érez. Vegye ki belőle a saját tanításait, a többivel ne törődjön. Számomra valóságos volt. Számodra, lehet hogy mese. Ez így helyes. Tanulni bármiből lehet.

Címkék: útkeresés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr45582210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása