HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

Mit tettünk? Mit teszünk? Mi lesz annak a vége, ha így folytatjuk tovább? Mikor ébredünk már fel? Mikor vesszük már észre, hogy így nem lehet? Mikor látjuk már, hogy az erőszak nem megoldás? Mikor értjük már meg, hogy csak a szeretet lehet a válasz? Hány bankrobbantás kell még? Hány háború kell még? Hány gyilkosság kell még? ÉBREDJ FEL! Vedd észre, hogy ez már nem mehet így tovább! Nem élhetünk így tovább.

Bennem nincs harag. Nincs indulat. Nincs gyűlölet. Megbocsátok mindenkinek, aki azt hiszi, hogy az erőszak megoldás lehet. Igyekszem az ő szemükkel is nézni, megérteni és szeretettel gondolni rájuk. Mindenkire. Mert csak ez lehet megoldás. A szeretet ereje mindent legyőz. Nincs nála nagyobb erő. Mi más lehetne hát a megoldás?

Ha a jövőt nézem két irányt látok. Én a szebbiket választom. Gyermekeim egy jobb világban fognak felnőni. Egy olyan világban, ahol mindent a szeretet irányít. Ahol mindenki egyenlő, és boldog. Ahol egymást segítik az emberek. Láttam már ezt a világot. Látom minden nap. Látom az utcán, mikor segítenek egy vaknak felszállni a metróra, mikor az eladó mosolyogva kíván szép napot. Mikor egy idegen szempár kíváncsian, barátságosan rád néz a tömegből. Látom a táncolókban, látom a zenészekben, látom a versekben. Látom egy integetésben. Látom minden apró jó tettben. Látom, ha a villamoson átadják a helyet. Sok helyen látom. Te is látod? Segítsetek! Segítsetek, hogy a szebb jövő felé menjünk. Változtasd meg magadat. A gondolkodásodat. Vedd észre a szép dolgokat. Gondolkozz pozitívan. A nehézségek mellett nézd a jót is. Hiszen vannak. Mindenhol vannak. Csak nyitott szívvel és szemmel kell járni. Csak fel kell ébredni. Hiszek ebben a világban. És hiszem, hogy ha felébredünk, és pozitívabbak leszünk, valóra válik. Te döntesz merre mész.

Címkék: szeretet pozitív gondolkodás megbocsátás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr905757958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása