HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

Mai hálagyakorlatom az egészségemnek szentelem. Az egészséget sokszor csak akkor tartjuk fontosnak, amikor megbomlik. Bár sokat hallunk a megelőzésekről, az egészséges életmódokról, úgy érzem valami mégis hiányzik. Hiányzik a gondolat, a szavak ereje. Az egészségről általában kétféle képen gondolkodok. Vagy sehogy, mert egészséges vagyok, vagy panaszosan, negatív gondolatokkal, mert valami fáj, nem érzem jól magam. Ma ebbe viszek bele pozitív gondolatokat. Hálát adok annak, hogy egészséges vagyok. Hálát adok minden egyes szervemnek külön-külön, hogy tökéletesen működnek. Hálát adok minden testrészemnek, hogy mindent megtesznek azért, amit szeretnék. Hálát adok az agyamnak, hogy működteti ezt az egész bonyolult rendszert.

Az egészségért mindenkinek hálásnak kell lennie. Aki egészséges, annak azért, mert minden jól működik, aki beteg, azért, hogy ezzel is rásegítsen a gyógyulásához. Ha nem is működik épp valami a legjobban, akkor is szívből köszönd meg neki, hogy ilyen jól szolgál. A pozitív gondolatok, szavak megteszik hatásukat.

Címkék: egészség hála

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr655516687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása