HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

“Táncolni kell, Uram. A zene majd csak megjön valahonnan.” (Zorba, a görög)

Minden belülről ered. A külvilág csak a belsőnk tükörképe. Változni akarsz valamin? Kezd magaddal! Magadban. Nincs több kifogás. Nincs több majd ha, ... Kezd most. Hisz a holnap sosem jön el. Tegnap este több hónap kihagyás után újra elmentem lélektáncra. Felemelt, szárnyakat adott a zene, a tánc. Ráébresztett, hogy mennyit fejlődtem, és arra is, hogy picit megakadtam ebben a fejlődésben. Ezért elhatároztam, hogy nem várok tovább. Nem várok arra, hogy vége legyen a nyárnak, nem várok arra, hogy ráérjen valaki, nem várok arra, hogy történjen valami. Mindig van mit várni. Mindig van miért tolni egy-egy feladatot. Többek között egy tisztítókúrát is tologatok már egy ideje. Mostanában kezdtem újra fáradékony lenni, betegségeket elkapni, többször fájt a fejem. Itt az ideje hát változtatni. Az étrendemen már sokat nem lehet, marad a fehér liszt és cukornélküliség, kevés hús, kevés tej. Ezen csak szigorítok, és nincs pl. esküvőitortakivétel. A mozgás is megvolt eddig is, így azt is csak folytatom, de újabb lendülettel. Testi tisztító kúrám lényege a Gyuri bácsi féle csalán-diófalevél tea kombináció, amit kiegészítek most szódabikarbóna kúrával. A csalán-diófalevél kúrát Gyuri bácsi évente kétszer 1-1 hónapig ajánlja. Tavasszal már megcsináltam. Nagyon jó volt. Egyik nap egy bögre csalán tea, másik nap egy bögre diófalevél tea.  Csak ennyi. Semmi több. Ezt nem nehéz betartani, és nagyon hatásos. A szódabikarbóna kúrát még nem csináltam, kíváncsi vagyok a hatására. Reggeli előtt fél órával egy kiskanál szódabikarbóna, egy pohár forró vízzel. (A neten sok infó van róla, akit érdekel előbb tájékozódjon, nem jó mindenkinek.:)) A testi méregtelenítésnél idén ősszel nem állok meg, és most egybe veszem a lelki megtisztulással. A lelki böjtöm alapját a Varázslat (Rhonda Byrne) című könyv szolgálja. Aki még nem olvasta, ajánlom. Olyan, mint egy munkafüzet. Napi pár perces feladatokkal. Nem vesz el ez sem több időt, mint megcsinálni egy teát. A könyv már nincs nálam, mert még Békéscsabán szabadjára engedtem, hogy az is hozzájuthasson, aki nem tud, vagy akar költeni rá. Remélem hasznos volt azoknak, akik ráakadtak a könyvre. Így a napi feladataimat magam találom ki. Aki szeretne, tartson velem. Minden nap leírom, hogy mit fogok csinálni.

Mai feladat a mosoly. Ezen a borongós őszi napon mindenkinek jól esik egy szívet, lelket melengető mosoly. Akinek van kedve velem tartani, mosolyogjon rá 10 idegenre az utcán. Ha van kedvetek, írjátok meg nekem, hogy mi történt. Remélem szerzünk ezzel pár vidám pillanatot. És ha mosolygok, nekem is jobb kedvem lesz.:)

Címkék: mosoly tisztító kúra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr325505079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása