HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

A flow jelenti azt az állapotot, mikor minden megy. Mikor nem kell megfeszülnöd, és mégis minden a lehető legjobban sikerül, túlszárnyalod önmagad. Mikor örömmel tölt el amit csinálsz, és csak azért csinálod, mert jó csinálni, mert jól csinálod. Ekkor nem érdekel a külvilág, nincsenek nehézségek, csak csinálod, és mindent megoldasz, ami eléd kerül. Számomra ezt azt jelenti, hogy a Teremtő, az Angyalok, a Segítőim velem vannak. Segítenek nekem, hogy elérjem céljaimat. Ez az a pillanat, mikor már látom a mozaik darabjaiból, hogy mi lesz belőle. Mikor észreveszem a régi nehézségek értelmét, miértjét. Mikor a böjt már nem szenvedés, hanem öröm. Mikor a hálák kezdenek visszaszállni. Ma, csak úgy jól érzem magam. Reggel boldogan keltem, és végre sikerült elengednem minden aggodalmat, félelmet. Ennek eredményeként jó híreket kaptam. Ma úgy érzem, bármire képes vagyok. Ma mindenért hálás vagyok. Mielőtt leültem írni, elgondolkoztam egy kicsit, hogy mi legyen a mai gyakorlat. Miért legyek hálás? Tódulni kezdtek a gondolatok. Oly sok minden merült fel bennem, amiért köszönetet mondhatnék. De melyiket válasszam? Néha olyan nehéz eldönteni, hogy merre menjen az ember, melyik fagyit válassza, melyik cipőt, szolgáltatót, stb. Most elengedtem ezt a kényszert is, és mindet választottam. Ma hálás vagyok mindenért. Hálás vagyok minden embernek, aki tisztán tartja az utcákat, közösségi helységeket, akik lehetővé teszik, hogy ebédet főzhessek, akik segítenek, ha beteg vagyok, akik elvisznek oda, ahova menni szeretnék, akik kávét adnak, akik megvarrják a ruháimat, elkészítik a cipőimet, lehetővé teszik, hogy eljusson hozzám, és még sorolhatnám a végtelenségig. Hálás vagyok a fáknak az oxigénért, a napnak a melegért, az esőnek a vízért. Az állatoknak, a köveknek, a földnek. És ami a legfontosabb, hálás vagyok magamnak is. Hálás vagyok mindenért, amit tettem. Minden hibámért, minden jó dologért.

Hálám járja be a mindenséget, és érjen el mindenkihez és mindenhez.

Címkék: hála

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr895525956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása