HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

Mai gyakorlatom a tánc.

Táncolj azért, mert jó napod van. Táncolj azért, mert rossz napod van. Táncolj, mert süt a nap. Táncolj, mert esik az eső. Táncolj azért, hogy kikapcsolj. Táncolj azért, hogy mélyebbre juss. Táncolj sötétben, vagy táncolj világosban. Táncolj a kedvenc zenédre, vagy a belső ritmusodra. Táncolj a konyhában, táncolj a nappaliban, táncolj a metrón, vagy az utcán. Táncolj sorban állás közben, táncolj ahol más is táncol. Táncolj egyedül, vagy közösségben. Párban, vagy páratlanul. Táncolj látható módon, vagy csak legbelül. Táncolj, hogy megnyugodj, táncolj, hogy boldog légy. Táncolj, hogy kihozd magadból a rejtett titkokat, és táncolj, hogy megéld, aminek már tudatában vagy. Táncold meg az életed. Táncold meg a vágyaid. Táncolj, táncolj, táncolj!

A tánc felszabadít, örömöt hoz, kikapcsol, vagy levisz a mélybe. Mindig más, és mindig ugyanaz. Mindig azt adja, amire épp szükséged van, és mindig megadja, amire szükséged van. Táncolj elvárások, korlátok és gátlások nélkül. Meglátod, csodálatos érzés. A mai tánc nekem angyalszárnyakat adott. Köszönöm! Hálás vagyok érte!

Címkék: tánc

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr585548328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása