HTML

Mindennapi zarándokutam

Sokszor hallottam már, és tapasztaltam is, hogy az Út a fontos, nem a cél. Mégis csak ma fogott meg igazán ez a mondat. Ha az Út a fontos, akkor miért nem figyelek rá? Ezen a kérdésen elgondolkozva arra jutottam, leírok mindent, amit az utam során megtanulok, minden pozitívumot, ami történik velem ezen az úton, hogy ne vesszen a feledés homályába.

Friss topikok

  • SzabóAnna: @medali: Nagyon találó ez a mondat, benne van minden, köszönöm!:) (2015.08.05. 22:06) Ki vagyok?
  • : A hinduk is pont így gondolták már több ezer évvel ezelőtt. A jelenlegi életünk kihatással lesz a ... (2015.01.04. 20:42) Gyakorlótér az egész világ
  • : Buddhát nem érdekelte a pénz. Le is mondott róla, és rájött hogy mi az élet valódi értelme. Őt ké... (2015.01.04. 20:37) A pénz boldogít?
  • MZituska: Én még nem láttam, de szerintem meg fogom nézni. (2015.01.04. 20:01) Filmajánló - A Mennyországot választom
  • enderdy: Teljesen igazad van! Meg kell élnünk a csodákat, különben mi értelme az életnek? Köszönöm, jó kis ... (2014.07.22. 14:04) Mi a csoda?

Egy gondolat cikázott a fejemben napok óta. Miért? Filmek, könyvek, cikkek, mind mind arra hívta fel a figyelmemet, hogy vizsgáljam meg magam. Vizsgáljam meg a gondolataimat, az érzéseimet, kérdezzem meg, hogy miért. A válasz sok mindenre válasz. Sok bajra gyógyír. Ahogy az úszás is. A ma reggeli úszás nem csak a hát és vállfájásomat szüntette meg, nem csak a lelkem tisztította meg. Értelmet adott a gondolatnak, melyet magként ültettek el fejembe a hallottak, olvasottak. A víztől erőre kapott, a kis mag gyökeret eresztett, kihajtott, és szép lassan átszőtte az egész agyam. Egy régi emlékkel kezdődött. Egy régi sérelem jutott az eszembe. Szomorúvá tett, feldühített. Pedig már rég vége. Már rég nincs jelentősége. A kis mag kisarjadt, és ahelyett, hogy belemerültem volna a régi érzésekbe, megkérdeztem. Miért? Miért érdekel ez engem? Miért érzek még mindig dühöt. A válasz nagyon egyszerű volt. Olyan egyszerű, hogy elsőre elhinni is nehezemre esett. Mások véleménye csak egyetlen esetben hat. Ha kevés a szeretet. De nem akármilyen szeretet. A magam iránti szeretet. A kisebbségi komplexusok nem engedik, hogy szeressem magam, ezért ezt a szeretetet kívülről várom. Ha onnan sem kapom meg, szomorú leszek, és dühös. Mint az emlékeimben. Erre feleszmélve már csak egy dolgom akadt. Szeretni magam. Feltétel nélkül. Egy csapásra elmúlt a harag, mit az emlékek hoztak elő. A magocska kinőtt. Megértettem amit a napokban közöltek velem. Ahogy a betegségeknél, a szavaink, érzelmeinknél is érdemes az okokat feltárni, és azt kezelni. Nem csak a tüneteket. 

Címkék: önismeret

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://utamon.blog.hu/api/trackback/id/tr257041791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása